בראיון לחדשות עם מגי טביבי, התייחס הערב (שלישי) שר האוצר וחבר הקבינט המצומצם, בצלאל סמוטריץ', להישגים הצבאיים של ישראל מול איראן ולמצב המדיני הנוכחי.
"מדינת ישראל הצליחה לעקור את הגידול הסרטני שאיים על קיומנו בגרעין ובטילים", אמר סמוטריץ', תוך שהוא משבח את יכולות צה"ל, המוסד והמודיעין הישראלי. הוא הדגיש כי "אין צבא בעולם שיש לו יכולות כאלה לסגור מעגל של מודיעין ואש בזמן אמת", והוסיף כי ההצלחה היא תוצאה של "סייעתא דשמיא עצומה".

סמוטריץ' התייחס גם לשיתוף הפעולה עם ארצות הברית, וציין כי הנשיא טראמפ תמך בישראל "מהאור הירוק". עם זאת, הוא הבהיר כי "כרגע אין הסכם עם איראן, ואין שום דבר שמגביל אותנו".
לדבריו, תעשיית הגרעין והנשק של איראן נפגעה קשות, וישראל תמשיך לפעול לבידודה של איראן במסגרת קמפיין מדיני וצבאי, כולל הטלת סנקציות והפעלת מנגנון ה"סנאפ-בק" האירופאי. "אסור לתת לגיטימציה למשטר האייתולות", אמר, והוסיף כי ישראל מחויבת למנוע מאיראן להפוך לגרעינית, בשיתוף עם ארצות הברית.

בהתייחסו להשלכות הכלכליות של המלחמה, ציין סמוטריץ' כי מדובר באתגר של 300 מיליארד שקלים לפחות, אך הדגיש כי הכלכלה הישראלית מגלה עמידות מרשימה. "השקל, הבורסה וההייטק מוכיחים את החוסן שלנו", אמר, וציין כי אגרות החוב של ישראל נסחרות בתשואה נמוכה מזו של ארה"ב.
הוא הבטיח כי הממשלה תמשיך לנהל את המשק באחריות, תוך מתן רשת ביטחון לאזרחים ולצרכי הביטחון. לסיום, קרא סמוטריץ' להמשיך ולפעול למוטט את המשטר האיראני, תוך שמירה על דיסקרטיות: "עדיף לדבר פחות ולעשות יותר". הוא הביע אופטימיות לגבי עתיד היחסים עם ארה"ב והבטיח כי ישראל תשמור על מרחב התמרון שלה מול איראן.
