בספרי ההיסטוריה יירשם מבצע "עם כלביא" כמבצע המוצלח ביותר והנועז ביותר, תוך שילוב של תכנון מבריק, מודיעין מדויק וביצוע מעולה של חיל האוויר. ישראל יצאה למבצע באיראן במטרה לפגוע אנושות בפרויקט הגרעין ובפרויקט הטילים הבליסטיים.
מכת הפתיחה החלה במתקפה של כטב"מים ושל מטוסי קרב על מערכות הגנה אוויריות
-סיכול של בכירים באיראן, חיסול של שורת מדענים, צמרת משמרות המהפכה החלה ליפול אחד אחרי השני, כולל המחליפים של המחליפים. תראו את התמונות האלו – זו הייתה ההנהגה של איראן, וכרגע אין תחליפים בנמצא, בטח לא בסדר גודל כזה.

המנהיג העליון חמינאי יורד אל הבונקר וצופה ממנו כיצד מפעל חייו נשמט מידו — ישראל פוגעת במתקנים צבאיים, במחסני טילים, במתקני גרעין, במעטפת שלהם, וממשיכה לחסל את הצמרת שלו אחד אחרי השני.
עשרה ימים לאחר מכן ארצות הברית מצטרפת למלחמה, ובלילה אחד, בתרגיל הונאה מתואם עם ישראל, משגרת את מפציציה לאיראן ומשמידה את פרויקט הגרעין. שלושה אתרים מותקפים מהאוויר ומצוללות הצי האמריקאי. עוד באותו לילה מכריז הנשיא טראמפ: השמדנו את פרויקט הגרעין ובעיקר את האתר בפורדו.

איראן המבולבלת מנסה לאתגר את ישראל אך לא מצליחה להוציא מטחים כבדים, וזה מביא אותנו ליממה האחרונה – הדרמטית והעוצמתית מכולן. אתמול, במופע הסיום, ישראל בשני גלי תקיפות עצימים משמידה מתקני שלטון, תוקפת בתי כלא של אסירים פוליטיים, את הסמל בכיכר פלשתין שסופר לאחור את קץ המדינה, ומתקנים צבאיים של משמרות המהפכה – שם נהרגו רבים. זה מה שמביא את איראן הלילה לקבל את דרישת הנשיא טראמפ להפסקת אש.
המבצע הזה מסתיים בהצלחה כבירה, למרות אקורד סיום קשה הבוקר בבאר שבע.
איראן סופגת מכות קשות עד אנושות. הימים הבאים ילמדו אותנו עוד על הישגי המלחמה.
