כשנה וחצי לאחר שהוגש כתב האישום נגד קובי שמעוני, המכונה "סאבלימינל", עו"ד עדי כרמלי הצליח להביא למחיקתו המוחלטת של האישום. "חומר הראיות הוכיח כי לא היה בסיס להגשת כתב האישום מלכתחילה" אמר כרמלי. תחילת הפרשה בשנה שעברה, אז הוגש כתב האישום שייחס לשמעוני התנהגות חמורה. על פי האישום, הוא הגיע לבית הספר, התפרץ לכיתה במהלך שיעור, ואיים על המורה. עוד נטען כי אמר למנהל המוסד: "אני ארצח אותך".

מנגד, שמעוני הכחיש את ההאשמות באופן עקבי לכל אורך הדרך. הוא טען כי פעל מתוך דאגה לבנו, שלדבריו סבל מהתנכלויות והתעמרות מצד הצוות החינוכי בבית הספר. ההליך המשפטי כבר החל, אך סנגורו של שמעוני, עו"ד עדי כרמלי, הצליח להגיע להסכמות עם התביעה המשטרתית שהובילו לביטול האישום.

עו"ד כרמלי מסר בתגובה: "אנו מברכים על החלטת רשויות התביעה, שהקשיבו לטענותינו. עיון מעמיק בחומר הראיות הוכיח כי לא היה בסיס להגשת כתב האישום מלכתחילה. מרשי הוא אמן ויוצר שתרם רבות לחברה, ואנו שמחים שהפרשה הסתיימה במחיקת האישום, כאילו לא היה".
