ראש המטה הכללי, רב אלוף אייל זמיר, קיים הערב (שלישי) הערכת מצב עם חברי פורום מטכ״ל, לאחר כניסת הפסקת האש עם איראן לתוקף. זמיר שיבח את ההישגים של כוחות הביטחון במבצע "עם כלביא" אך אמר: "למרות ההישג הפנומנלי – עלינו להישאר עם הרגליים על הקרקע. אתגרים רבים לפנינו. עלינו להישאר ממוקדים, אין זמן לנוח על זרי הדפנה".
עוד אמר הרמטכ"ל: "אנחנו לאחר פרק משמעותי שהסתיים, אך המערכה מול איראן לא תמה. אנחנו עוברים לפרק חדש שמבוסס על ההישגים שהושגו במערכה הנוכחית". זמיר מנה את הישגי צה"ל במהלך 12 ימי הלחימה והדגיש: "הסגנו את פרויקט הגרעין של איראן שנים אחורה, וכך גם את פרויקט הטילים שלה. צה"ל פעל במיטבו – אמ"ן הביאו להישגים מודיעניים חסרי תקדים".
זמיר מנה את הישגי היחידות והחילות השונים: "טייסי חיל האוויר, שפעלו בגבורה תחת סיכון, במרחק אלפי קילומטרים משטח המדינה, התקיפו והשמידו מטרות. מערך ההגנ"א ויחידות התקשוב, עם היכולות המבצעיות הייחודיות שלהם, פעלו להגן על העורף. כוחות פיקוד העורף פעלו בתושייה להצלת חיים, וכל זה בניהוג של אגף המבצעים. כל אחד מהפיקודים, האגפים והזרועות תרם להצלחת המבצע – בין אם בנגיעה במבצע באיראן באופן ישיר, ובין אם בהגנה חזקה בגזרתו".

למרות ההישג הכביר זמיר דאג לחתוך את אווירת האופוריה עוד בטרם נכנסה לחדר כשהבהיר כי "למרות ההישג הפנומנלי – עלינו להישאר עם הרגליים על הקרקע. אתגרים רבים לפנינו". זמיר הבהיר כי על מערכת הביטחון להישאר ממוקדת וקבע כי "כעת המיקוד חוזר לעזה – להשבת החטופים ולמיטוט שלטון חמאס. אני גאה על כך שאני זוכה לפקד על הארגון בעת הזו".
