האלוף במיל' יפתח רון טל התייחס היום (שלישי) בריאיון לשמעון ריקלין לאפשרות קריסתו של המשטר האיראני כתוצאה מהלחימה מול ישראל: "מההבנה שלי, יש כדור שלג והוא התחיל להתגלגל. בסוף, מה שמפיל משטרים זה העם – אני לא רואה את המשטר הזה שורד לעוד הרבה זמן".
רון טל הדגיש עד כמה הישגי ישראל במבצע "עם כלביא" הם חסרי תקדים: "איראן הגיעה מרחק כמה ימים מגרעין, ופיתחה ארסנל נשק שאין אותו כמעט באף מדינה בעולם – טילים בליסטיים. מדינת ישראל הצליחה בקלאסיקה של מלחמה שתילמד, לפרק את כל היכולות האלה ולעמוד מלמעלה עד למטה במטרות המלחמה".

"איראן הרימה דגל לבן", הסביר האלוף במיל', "אתה יודע מה הייתה האלטרנטיבה שלה? היא הבינה את זה. מה שמעסיק עכשיו את חמינאי ואת כל מי שלידו, זה דבר אחד – איך הוא שומר על המשטר שלו, ולכן הם העדיפו דגל לבן".
