דובר סוכנות הגרעין איראנית, בהרוז כמאלונדי, הצהיר היום (שלישי) כי התעשייה הגרעינית של ארצו "לעולם לא תיעצר". לדבריו, "לתעשייה הזאת יש שורשים עמוקים במדינתנו – ויש לדעת שאיש לא יוכל לעקור אותם".
כמאלונדי הוסיף: "לפי היכולת והאפשרויות שיש בידינו, התעשייה מוכרחה להמשיך באופן שגרתי – והיא לא תיעצר".

דבריו מגיעים זמן קצר לאחר שנשיא ארה"ב דונלד טראמפ פרסם ברשת החברתית שלו, Truth Social, כי "איראן לעולם לא תבנה מחדש את מתקני הגרעין שלה!". בהודעה שפרסם אמש, טען טראמפ: "האתרים שארה"ב פגעה בהם באיראן הושמדו לחלוטין – וכולם יודעים זאת".
מוקדם יותר, מלשכת ראש הממשלה נתניהו נמסר כי ישראל הסכימה להפסקת אש. "ישראל הסירה מעליה איום קיומי מיידי בתחום הגרעין", הודגש.
