accessibility-icon
share-icon
אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק
אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

"התעשייה הגרעינית לא תיעצר לעולם": באיראן מגיבים לאיומים

שירה קריפס

שירה קריפס

כח סיון ה'תשפה (24.06.25)

10

1

like

1

dislike

דובר סוכנות הגרעין איראנית, בהרוז כמאלונדי, אמר כי התעשייה הגרעינית של איראן "לעולם לא תיעצר" • "לתעשייה הזאת יש שורשים עמוקים במדינתנו - ואיש לא יוכל לעקור אותם", טען • לדברי כמאלונדי, התעשייה מוכרחה להמשיך לפעול כבשגרה


דובר סוכנות הגרעין איראנית, בהרוז כמאלונדי, הצהיר היום (שלישי) כי התעשייה הגרעינית של ארצו "לעולם לא תיעצר". לדבריו, "לתעשייה הזאת יש שורשים עמוקים במדינתנו – ויש לדעת שאיש לא יוכל לעקור אותם".

כמאלונדי הוסיף: "לפי היכולת והאפשרויות שיש בידינו, התעשייה מוכרחה להמשיך באופן שגרתי – והיא לא תיעצר".

maximize-image
המתקן הגרעיני בנתנז, ארכיון | צילום: רויטרס

דבריו מגיעים זמן קצר לאחר שנשיא ארה"ב דונלד טראמפ פרסם ברשת החברתית שלו, Truth Social, כי "איראן לעולם לא תבנה מחדש את מתקני הגרעין שלה!". בהודעה שפרסם אמש, טען טראמפ: "האתרים שארה"ב פגעה בהם באיראן הושמדו לחלוטין – וכולם יודעים זאת".

מוקדם יותר, מלשכת ראש הממשלה נתניהו נמסר כי ישראל הסכימה להפסקת אש. "ישראל הסירה מעליה איום קיומי מיידי בתחום הגרעין", הודגש.

עקבו אחרינו גם ב-Google News