אל"מ במיל' אמיר נוי ומומחה לאיראן ואסטרטגיה תיאר היום (שלישי) בריאיון לעידו טאובר כי "הניצחון באיראן הוא ניצחון ברור – גם אם הלחימה תימשך בעקבות הפרת הפסקת האש. ייתכן שבעקבותיה, מנהיגים יתחילו לחשוב אחרת – ולבחור להרוויח במקום להפסיד".
לדברי נוי, בתום המערכה, לאחר שיתפזר העשן והאבק ישקע, על ישראל למנף את ההישגים הגדולים שלה: "נתניהו עסק בכך בראיונות השונים שמכאן אנחנו צועדים להסכמים נוספים, המשך של הסכמי אברהם עם מדינות נוספות".

נוי טען שזו המטרה האסטרטגית מאחורי המלחמה מול איראן:" הלוא המלחמה היא בסך הכול כלי, היא לא מטרה. היא באה לשמש פה איזושהי תמונת מצב שבה אנחנו אומרים: אנחנו במצב הזה לא נחיה – לא תחת איום, לא של טילים רחוקים ולא תחת של איומים קרובים".
"אם אנחנו הולכים מאה שנה אחורה, לשנות ה-20 של המאה הקודמת, היו כאן את אותן שאלות, ומה שקרה זה שסומנו גבולות והוקמו מדינות" הוסיף נוי, "בחלק מהמדינות האלה האופי לא השתנה, אבל יכול להיות שבעקבות המלחמה הזאת ובעקבות המחירים שלה – המציאות שלנו תשתנה".
