בטלוויזיה האיראנית הכחישו הבוקר (שלישי) כי שיגרו טילים לעבר ישראל – ואיימו: "הדיווחים על שיגור טילים מאיראן לאחר הפסקת האש – שקריים. האויב יישא באחריות לתקיפות".
הדבר מגיע לאחר ששר הביטחון ישראל כ"ץ איים כי בעקבות הפרת הסכם הפסקת האש, כוחותינו יתקפו באיראן בעוצמה: "הנחיתי את צה"ל להגיב בעוצמה על הפרת הפסקת האש על ידי איראן בתקיפות עצימות נגד מטרות משטר בלב טהרן".

3 שעות לאחר שהחלה – הפסקת האש קרסה: איראן שיגרה טילים לצפון
הפסקת האש הדו-צדדית עם איראן הופרה באופן בוטה, כשלוש וחצי שעות בלבד לאחר שהייתה אמורה להיכנס לתוקף. אזעקות הופעלו באזור חיפה, הקריות ויישובי הגליל בעקבות ירי טילים שזוהה מאיראן. "צה"ל זיהה כי לפני זמן קצר שוגרו טילים מאיראן לעבר שטח מדינת ישראל. מערכות ההגנה פועלות ליירט את האיום", נמסר בהודעת דובר צה"ל.
התגובה בישראל הייתה מיידית ונחרצת. שר הביטחון, ישראל כ"ץ, הבהיר כי ישראל לא תבליג על ההפרה והורה לכוחות הביטחון לפעול. שר האוצר בצלאל סמוטריץ' איים גם הוא: "טהרן-תרעד".
