accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל בהערכת מצב: "לאור הפרת הפסקת האש - נתקוף בעוצמה"

רבקה שורק

רבקה שורק

כח סיון ה'תשפה (24.06.25)

28

21

like

1

dislike

התגובה תגיע בקרוב? הרמטכ"ל הבטיח תגובה עוצמתית בעקבות הפרת הפסקת האש


בעקבות הכרזתו של שר הביטחון, הרמטכ"ל רב-אלוף אייל זמיר הבהיר היום (שלישי) בהערכת מצב: "לאור ההפרה החמורה של הפסקת האש מצד המשטר האיראני – נגיב בתקיפה עוצמתית".

בתוך כך, מוקדם יותר היום שר הביטחון ישראל כ"ץ התייחס להפרת הפסקת האש בידי איראן, והצהיר כי "הנחיתי את צה"ל להגיב בעוצמה על הפרת הפסקת האש על ידי איראן בתקיפות עצימות נגד מטרות משטר בלב טהרן".

maximize-image
אילוסטרציה של התקיפות בטהרן | צילום: רשתות ערביות

לדבריו, "הנחיתי את צה"ל בתיאום עם רה"מ להמשיך את הפעילות העצימה לתקיפה בטהרן לסיכול מטרות משטר ותשתיות טרור בטהרן, וזאת בהמשך לפעילות שהתבצעה אתמול".

במקביל,  דובר צה"ל תא"ל אפי דפרין הבהיר כי כוחותינו עמדו בכל היעדים של המבצע, והדגיש: "בשלב זה, אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף – ממשיכים לשמור על כוננות גבוהה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News