נשיא ארצות הברית התייחס היום (שלישי) לירי לעבר ישראל ברשת החברתית שבבעלותו "Truth Social", והפציר בשני הצדדים: "הפסקת האש נכנסה לתוקף, בבקשה אל תפרו אותה".
בתוך כך, טראמפ הכריז הלילה כי הושג הסכם הפסקת אש בין ישראל לאיראן – שיכנס לתוקף בתוך שש שעות: "מזל טוב לכולם! הושג הסכם מלא בין ישראל לאיראן על הפסקת אש מלאה ומוחלטת, ולאחריה תסתיים המלחמה באופן רשמי".

אולם, נראה כי מדובר ב"פייק הפסקת אש", שכן על אף שר החוץ של איראן עבאס עראקצ'י הצהיר כי הפסקת האש עם ישראל עם ישראל נכנסה לתוקף סביב השעה 4:00 לפנות בוקר, וכי טהרן נצרה את האש, איראן שגרה לפחות שישה מטחי טילים כבדים החל מהשעה 5:00 בבוקר.
בציוץ נוסף, בחר הנשיא טראמפ להתעלם מהתקיפות הקטלניות, ופרסם פוסט נוסף בו כתב כי "לא היינו יכולים לעשות את ה"עסקה" של היום בלי הכישרון והאומץ של טייסי ה-B-2 הנפלאים שלנו, וכל אלה שהיו קשורים למבצע הזה, בצורה מסוימת ואירונית מאוד, אותה "פגיעה" מושלמת, בשעות הערב המאוחרות, קירבה את כולם יחד, והעסקה נעשתה!!".
