נשיא ארה"ב דונלד טראמפ התייחס הבוקר (שלישי) ברשת החברתית שלו להסכם הפסקת האש עליו הכריז במהלך הלילה ושיגר מסר לעבר ישראל ואיראן כאחד: "יש להן כל כך הרבה מה להרוויח, ובכל זאת, כל כך הרבה מה להפסיד אם יסטו מדרך הצדק והאמת". עם זאת, באיראן החליטו לירות טילים לעבר ישראל במקביל לפוסט של טראמפ, כאשר לא ברור כיצד זה ישפיע על הפסקת האש.
ברשת החברתית שלו "TRUTH" כתב הנשיא: "ישראל ואיראן באו אליי, כמעט בו זמנית, ואמרו, "שלום!" ידעתי שהגיע הזמן. העולם, והמזרח התיכון, הם המנצחים האמיתיים! שתי האומות יראו אהבה, שלום ושגשוג עצומים בעתידן.
"יש להן כל כך הרבה מה להרוויח, ובכל זאת, כל כך הרבה מה להפסיד אם יסטו מדרך הצדק והאמת. עתיד ישראל ואיראן הוא בלתי מוגבל, ומלא בהבטחה גדולה. אלוהים יברך את שניכם!".

במהלך הלילה, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ פרסם פוסט ברשת החברתית שלו "TRUTH" והכריז כי הושג הסכם הפסקת אש בין ישראל לאיראן – שיכנס לתוקף בתוך שש שעות.
בהודעת הנשיא נכתב: "מזל טוב לכולם! הושג הסכם מלא בין ישראל לאיראן על הפסקת אש מלאה ומוחלטת (שצפויה להתחיל בעוד כ-6 שעות, לאחר שישראל ואיראן ישלימו את המשימות האחרונות שהן כבר ביצוע), שתימשך 12 שעות, ולאחריה תיחשב המלחמה כנסתיימה באופן רשמי!".
על פי הנשיא, בהסכם נקבע כי איראן תהיה זו שתחל את הפסקת האש, ובתום 12 שעות של שקט ישראל תחל גם היא את הפסקת האש. עוד הוסיף טראמפ כי בתום 24 השעות – תסתיים לחלוטין "מלחמת 12 הימים".

"בהנחה שהכול יתנהל כשורה – וכך יהיה – אני רוצה לברך את שתי המדינות, ישראל ואיראן, על האומץ, הסיבולת והשכל שהפגינו לסיים את מה שראוי להיקרא: 'מלחמת 12 הימים'", כתב טראמפ, "זו הייתה מלחמה שיכלה להימשך שנים ולחרב את כל המזרח התיכון – אך זה לא קרה, ולעולם לא יקרה!".
לבסוף, הוסיף הנשיא: "אלוהים יברך את ישראל, אלוהים יברך את איראן, אלוהים יברך את המזרח התיכון, אלוהים יברך את ארצות הברית של אמריקה, ואלוהים יברך את העולם!".
שר החוץ של איראן עבאס עראקצ'י הודה במהלך הלילה כי הפסקת האש עם ישראל, וכי טהרן נצרה את האש. הודעתו מגיעה דקות ספורות לאחר שפרסם הודעה לפיה "אין הסכם בכלל".

"המבצעים הצבאיים של כוחותינו המזוינים במטרה להעניש את ישראל על תוקפנותה נמשכו ממש עד הדקה האחרונה, ב-4 לפנות בוקר", כתב עראקצ'י, "יחד עם כל האיראנים אני מודה לכוחות המזוינים האמיצים שלנו שנשארים מוכנים להגן על מדינתנו היקרה עד טיפת דמם האחרונה ושהגיבו לכל תקיפה של האויב עד הדקה האחרונה ממש".
