רגע אחרי ההכרזה על הפסק האש, דובר צה"ל בערבית מוציא הלילה (שלישי) הודעת פינוי נוספת לתושבי טהרן – השניה תוך שעות ספורות. ההודעה מזהירה מפני תקיפות קרובות.
"אזהרה דחופה לכל השוהים באזור מהראן ובאזור 6 בטהרן", נכתב בהודעה, "צבא ישראל, כפי שפעל בימים האחרונים ברחבי איראן לתקיפת תשתיות צבאיות של משטר איראן, ימשיך לפעול גם באזורים אלו".

"אזרחים יקרים, לשם בטחונכם ושלומכם, אנו מבקשים מכם להתפנות מידית מהאזורים המסומנים, ולא לשוב אליהם בשעות הקרובות", כתב דובר צה"ל לאזרחי טהרן, והוסיף: "הימצאותכם באזורים הללו מסכנת את חייכם".
