accessibility-icon
share-icon
עלי חמינאי | צילום: רויטרס
עלי חמינאי | צילום: רויטרס

חמינאי מצייץ מהבונקר: "איראן היא לא אומה שנכנעת"

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כח סיון ה'תשפה (24.06.25)

20

6

like

10

dislike

המנהיג העליון של איראן ממשיך להתייחס למתקפה של טהרן על הבסיסים האמריקאים, והפעם - בציוץ מהבונקר • בחשבון ה-X שלו כתב עלי חמינאי: "מי שמכיר את העם האיראני ואת ההיסטוריה שלו יודע שהאומה האיראנית היא לא אומה שנכנעת"


לאחר המתקפה על הבסיסים האמריקאים, המנהיג העליון של איראן ממשיך לפרסם ציוצי תעמולה. לפני זמן קצר (שלישי), כתב עלי חמינאי בחשבון ה-X שלו: "מי שמכיר את העם האיראני ואת ההיסטוריה שלו יודע שהאומה האיראנית היא לא אומה שנכנעת".

הציוץ הנוכחי של חמינאי הוא המשך ישיר לתגובתו הראשונה לאחר ההתקפה על הבסיסים האמריקאים, בה טען כי: "לא תקפנו אף אחד, ולא נקבל שום תוקפנות מצד אף אחד בשום פנים ואופן".

דבריו של חמינאי עשויים להיות קשורים לתגובות של נשיא ארצות הברית בנושא. כך למשל, זמן קצר לפני הציוץ של המנהיג העליון, טראמפ עקץ בחשבון ה-TRUTH שלו את איראן: "אני רוצה להודות לאיראן שהודיעה לנו מראש, מה שאיפשר שלא ייפגעו חיי אדם ואף אחד לא ייפצע", ולאחר מכן הוסיף: "אולי איראן תוכל כעת לפנות לעבר שלום והרמוניה באזור".

עקבו אחרינו גם ב-Google News