לאחר המתקפה על הבסיסים האמריקאים, המנהיג העליון של איראן ממשיך לפרסם ציוצי תעמולה. לפני זמן קצר (שלישי), כתב עלי חמינאי בחשבון ה-X שלו: "מי שמכיר את העם האיראני ואת ההיסטוריה שלו יודע שהאומה האיראנית היא לא אומה שנכנעת".
Those who know the Iranian people and their history know that the Iranian nation isn’t a nation that surrenders.
— Khamenei.ir (@khamenei_ir) June 23, 2025
הציוץ הנוכחי של חמינאי הוא המשך ישיר לתגובתו הראשונה לאחר ההתקפה על הבסיסים האמריקאים, בה טען כי: "לא תקפנו אף אחד, ולא נקבל שום תוקפנות מצד אף אחד בשום פנים ואופן".
דבריו של חמינאי עשויים להיות קשורים לתגובות של נשיא ארצות הברית בנושא. כך למשל, זמן קצר לפני הציוץ של המנהיג העליון, טראמפ עקץ בחשבון ה-TRUTH שלו את איראן: "אני רוצה להודות לאיראן שהודיעה לנו מראש, מה שאיפשר שלא ייפגעו חיי אדם ואף אחד לא ייפצע", ולאחר מכן הוסיף: "אולי איראן תוכל כעת לפנות לעבר שלום והרמוניה באזור".
