ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שני) בריאיון מיוחד ליעקב ברדוגו לחזית המתמשכת בעזה – בה עדיין נותרו חטופים: "אני נחוש להחזיר אותם. אנחנו עושים עבודה הרואית שם, ואני נחוש להחזיר את כולם, את החללים והחיים כאחד. עד האחרון שבהם".
"ואני נחוש להשיג עוד שתי מטרות", הבהיר רה"מ, "מטרה אחת נוספת, זה להכריע את החמאס, ומטרה שלישית זה להבטיח שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל ואנחנו נשיג את כל המטרות האלה".

נתניהו הסביר מדוע הלחימה בעזה לוקחת זמן: "היה כאן תהליך של לימוד לא פשוט, להיכנס למתחם אורבני צפוף כזה. הרי היינו יכולים לשטח את עזה במכה אחת עם כוח אווירי. אנחנו לא פעלנו כך, אנחנו פועלים אחרת".
"אבל בעצם המלחמה התעכבה בעיקר בגלל החטופים", הוסיף רה"מ, "וגם היום אנחנו נגיע לזה, אבל אנחנו נסיים את זה, אנחנו נשיג גם את שחרור חטופים וגם את חיסול החמאס".
