לפחות 10 בני אדם נהרגו הלילה (שני) ועשרות נפצעו בהפצצה רוסית נרחבת על אוקראינה, שכללה שיגור רחפנים וטילים לעבר אזורים אזרחיים. שישה מההרוגים נהרגו בקריסת בניין מגורים בקייב, ורבים נוספים נפצעו, בהם ארבעה ילדים ואישה הרה.

חיל האוויר האוקראיני מסר כי רוסיה שיגרה 352 מל"טים, רובם מדגם "שהד" מתוצרת איראן שמשמש בימים אלו גם למתקפות נגד ישראל. בנוסף הרוסים שיגרו 11 טילים בליסטיים וחמישה טילי שיוט – מהם ייורטו רובם. במקביל, נגרם נזק חמור למבני מגורים, בתי חולים ותשתיות ספורט ברחבי קייב, ובעיר בילה צרקווה נהרג אדם נוסף. באזור צ'רניהיב נהרגו שניים נוספים.
הנשיא זלנסקי גינה את ההפצצות וכינה אותן "ציניות לחלוטין". התקיפות מגיעות כשבוע לאחר הפצצה רוסית שגרמה לקריסת בניין מגורים בקייב ולמותם של 28 בני אדם. ברקע, כוחות רוסיה מנסים לפרוץ את קו החזית במתקפת קיץ מחודשת.
