כפי שחשפנו בחדשות 14: באיראן מדווחים בשעה זו על תקיפות ישראליות המכוונות למתקן הגרעין הגדול בפורדו. הדבר מגיע לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו סירב אתמול לאשר כי במתקפה האמריקאית, שקיבלה את השם "פטיש חצות", אכן הושמד לחלוטין מתקן הגרעין בפורדו.
בתוך כך, ראש הסוכנות הבין-לאומית לאנרגיה אטומית מעריך כי לאחר התקיפה האמריקאית נגרם נזק כבד למתקן הגרעין בפורדו, אך לא צוין כי המתקן אכן הושמד לחלוטין. יש לציין כי למרות הדיווחים – אין איור רשמי בישראל לתקיפה.

המשימה עוד רחוקה מסיום – אלו היעדים שנותרו לישראל באיראן
כזכור, טראמפ הצהיר אתמול לאחר המתקפה האמריקאית כי "פורדו איננו", ואמר כי הותקפו שלושה מתקני גרעין: פורדו, אספהאן ונתנז. פרשננו הצבאי נועם אמיר חשף אתמול (ראשון) מפי גורם בטחוני תיתכן תקיפה ישראלית נגד המתקן: "כמו שזה נראה כרגע המתקן ניזוק קשות. אם נצטרך נדע לטפל בו שוב".
