שר הביטחון ישראל כ"ץ התייחס היום (שני) לתקיפת צה"ל בלב טהרן, בצל לשיגור הטילים לעבר ישראל, הבהיר כי כוחותינו פוגעים במטרות שלטוניות באיראן, ואף שיגר מסר מאיים לעבר חמינאי: "על כל ירי לעבר העורף הישראלי הדיקטטור האיראני ייענש והתקיפות יימשכו במלוא העוצמה".
"צה"ל תוקף כעת בעוצמה חסרת תקדים מטרות משטר וגופי דיכוי שלטוניים בלב טהרן. צפיתי כעת מקרוב יחד עם הרמטכ"ל בבור הפיקוד בביצועים המדהימים של חיל האוויר", אמר כ"ץ והוסיף: "בקרוב ייחשפו התמונות וימחישו את עומק הפגיעה".

שר הביטחון הבהיר כי תקיפה עוצמתית זו מגיעה על רקע שיגור הטילים לעבר ישראל, דבר שהשאיר את אזרחי המדינה דקות ארוכות במרחבים המוגנים, ואף איים חמינאי באופן ישיר: "על כל ירי לעבר העורף הישראלי, הדיקטטור האיראני ייענש בחומרה והתקיפות יימשכו במלוא העוצמה. נמשיך לפעול להגנת העורף והכרעת האויב עד להשגת כל יעדי המלחמה".
כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן דיווח כי מטוסינו תוקפים כעת באיראן מספר רב של מטרות בבירת המדינה, ביניהן: הבסיג׳, בית הכלא אווין, עשרות מפקדות ביטחון פנים של משמרות המהפיכה. כתבנו המדיני תמיר מורג אמר כי בתקיפות אלו ישראל מנסה לערער את המשטר האיראני.
במקביל לתקיפת כלא אווין, שידורי הטלוויזיה הממלכתית באיראן הופסקו בעקבות פגיעה ישירה במבני הערוץ בטהראן. התקיפה כוונה, בין היתר, למתקני השידור המרכזיים של המדינה.
