נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס היום (ראשון) בפוסט אותו פרסם ברשת החברתית TRUTH לתקיפות האמריקאיות את שלושת מתקני הגרעין האיראנים, ולאחר שהבהיר כי התקיפה אמש הייתה מוצלחת, הצהיר כי איראן הייתה משתמשת בפצצה אטומית, אם הייתה לה ההזדמנות.
"זכינו להצלחה צבאית מרהיבה אתמול, והוצאנו את ה"פצצה" מידיהם", כתב הנשיא, ולאחר מכן הבהיר: "והם היו משתמשים בה אם יכלו!" האמירות הנוכחיות של טראמפ מתחברות עם שאר ההתייחסויות שלו בנושא למן הרגע בו הודיעה כי ארה"ב הפציצה בהצלחה את מתקני הגרעין.

לצורך התקיפה על הפצצה שלפי טראמפ הייתה כבר בידי האיראנים, השתמשו הכוחועל פי דיווחים בארה"ב, התקיפה המורכבת כללה מספר זרועות של הצבא האמריקאי. שישה מפציצים חמקנים מסוג B-2, המסוגלים לשאת פצצות חודרות בונקרים, הטילו על מתקן הגרעין התת-קרקעי והמבוצר בפורדו שש פצצות GBU-57, הנחשבות למתקדמות מסוגן בעולם.
יצוין כי אין תמימות דעים באשר למספר הפצצות שהוטלו על המתקן, שכן ב-CNN דווח בכלל על 12 כאלה. במקביל, צוללות אמריקאיות שהוצבו במרחק של כ-400 מייל מהחוף שיגרו כ-30 טילי שיוט מסוג טומהוק לעבר המתקנים בנתנז ובאיספהאן.
