מבצע "עם כלביא" הגיע הלילה (בין שבת לראשון) לנקודת השיא שלו עם התקיפה של ארה"ב על מתקני הגרעין, כאשר לאורך כל היום נעשו ניתוחים והערכות מצב במטרה לחשב את תוצאות התקיפות. בהנחה שהאתרים הושבתו – נבדוק מה נשאר לנו לבצע כדי להשלים את מטרות המלחמה.
מתקני הגרעין: ישראל יושבת ומקיימת שורה של התייעצויות וניתוחים, גם באמ"ן וכמובן גם במוסד, במטרה לאמוד במדויק כמה שיותר את הנזקים שנגרמו הלילה למתקנים. אם יתברר שיש צורך למקצה שיפורים – יידרשו עוד תקיפות.

פרויקט הטילים הבליסטיים: האיום הממשי שנותר כרגע על השולחן. איראן הוכיחה שיש לה עדיין יכולות להוציא מטחים משמעותיים, ולכן המבצע מתמקד כרגע בעיקר במשגרים, בחוליות שיגור ובמחסני טילים.
יעדים נוספים: השמדה של מערך שיגור הכטב"מים ומשגרי הכטב"מים, וסיכול הניסיונות של איראן להתחמש מבחוץ בעיצומה של הלחימה. כמו כן, לאיראן יש עדיין חיל אוויר שהם מנסים להפעיל. צה"ל השמיד עד כה לפחות חמישה מטוסי קרב, וכמובן גם חיל הים האיראני על הכוונת.

בנוסף, איראן עדיין מחזיקה ביכולות הגנה אווירית אם כי לא באופן משמעותי, וגם את זה צריך לקלף כי גם ביום שאחרי המבצע – ישראל רוצה לשמור על שמיים פתוחים, להמשיך להביא מודיעין ואם צריך לחזור ולהשמיד יכולות.
על השולחן נמצא גם תרחיש ההתשה, בו איראן יורה כמה טילים בודדים ביום ומשתקת את המשק. לישראל יש דרך אחת להילחם בהתשה: התשה משלנו – לפגוע במתקנים אסטרטגיים, יעדי שלטון, שיתוק החשמל, המים, הגז והדלק בתחנות.

לחמינאי נשאר לשמור על שני נכסים אחרונים: השלטון שלו והחיים שלו. אם יבחר להמשיך את המלחמה, יתכן שיצטרך להיפרד מאחד מהם – או משניהם.
