כתבנו המדיני תמיר מורג דיווח היום (ראשון) בתוכנית "שבע" עם יערה זרד כי גורם מדיני מסר לו שמבצע ההונאה שהתלווה למבצע התקיפה באיראן אשר כלל תדרוכים יזומים של גורמים שונים בתקשורת – שימש גם, לדברי אותו גורם, כ"מבצע נקמה" נגד העיתונאים רונן ברגמן, ברק רביד ואחרים.
לדברי מורג, אותו גורם הסביר כי המבצע כלל לא רק תרגיל אווירי עם מטוסים, אלא גם סדרת תדרוכים מכוונים לתקשורת הישראלית. "מבצע ההונאה נגד איראן היה גם מבצע נקמה ברונן ברגמן ובשורת עיתונאים ישראלים הזויים וחסרי אחריות", ציטט מורג מילה במילה את דברי הגורם.

עם זאת, הדגיש מורג כי לא בוצע שינוי כלשהו במבצע עצמו לצורך אותה מטרה. "זה לא ששינו באיזושהי צורה את המבצע שנועד לצורך ביטחוני, על מנת להתנקם בברגמן או ברביד", הבהיר. "אבל על הדרך, כשהפכו את העיתונאים האלה לסוכנים משוטים – אפשר לומר שהגורמים שעשו את זה כנראה גם נהנו מהעבודה".
