כהוקרת תודה על עמידתה לצד מדינת ישראל והעם היהודי, הוארו הערב (ראשון) משכן הכנסת והעיר העתיקה בצבעי דגל ארצות הברית – כמחווה לאחר התקיפה ההיסטורית שביצע הלילה חיל האוויר האמריקני על מתקני הגרעין בפורדו, נתנז ואספהאן.

העיר העתיקה בירושלים מוארת בצעי דגל ארה"ב | קרדיט סרטון ותמונות: ארנון בוסאני

בהודעה מטעם עיריית ירושלים נכתב: "הקרנת דגלי שתי המדינות על חומות העיר העתיקה הערב (א', 22.6), הינה ביטוי להוקרה והערכה על הפעולה הצבאית שביצעה ארה"ב במתקני הגרעין האיראניים בפורדו, נתנז ואיספהאן".



ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אנו מודים לנשיא ארה״ב, דונלד טראמפ, ולממשל האמריקאי, על הפעולה הנחרצת ועל הובלת מהלך היסטורי, שיבטיח את ביטחונה וחוסנה של מדינת ישראל לעוד שנים רבות.

הקרנת דגלי שתי המדינות על חומות העיר העתיקה היא עדות וסמל לחברות האמיצה ולברית האיתנה של מדינת ישראל עם ידידתה הגדולה, ארה"ב.
ירושלים, בירת ישראל, מביעה הערב הוקרה והערכה לידיד אמת שהתייצב לצידנו מיד עם היבחרו, והוכיח את מחויבותו הבלתי מעורערת לביטחוננו ולעתיד המדינה היהודית".
