בהתאם לאישורים שהעניקה המדינה, חברת אל על הודיעה הערב (ראשון) כי היא נערכת להפעלת טיסות יוצאות מנתב"ג החל ממחר. לקוחות ששובצו לטיסות אלה צפויים לקבל עדכון בשעות הקרובות.
בהודעה מטעם חברת על על נכתב: "מאז פתיחת ההרשמה במוצאי שבת, הוזנו באתר החברה כ־25 אלף טפסי בקשות לטיסות יוצאות. לפי מתווה שאושר על ידי המדינה, תוגבל כמות הנוסעים ל־50 בכל טיסה, ובנוסף נקבע כי נוסע היוצא מישראל לא יוכל לחזור אליה במשך לפחות 21 ימים ממועד ההמראה.

בשלב זה, אל על תפעיל טיסות לשמונה יעדים: לרנקה, אתונה, רומא, פריז, לונדון, ניו יורק, לוס אנג'לס ובנגקוק. נוסעים של אל על וסאן דור שטיסותיהם מישראל בוטלו בין 13 ל־30 ביוני ושובצו מחדש בטיסות אלו – לא יידרשו לתשלום נוסף, כל עוד מדובר באותו אזור (אירופה, ארה"ב והמזרח הרחוק).
עבור נוסעים אחרים, בהם תיירים, מקרים רפואיים או הומניטריים, קבעה אל על מחירים קבועים לכיוון אחד (לכרטיס מסוג LITE במחלקת תיירים, ובטיסות לארה"ב – כרטיס קלאסיק הכולל כבודה): לרנקה – 99 דולר, אתונה – 149 דולר, רומא/פריז/לונדון – 299 דולר, ניו יורק ולוס אנג'לס – 795 דולר, ובנגקוק – 695 דולר".
יו"ר אל על, עמיקם בן צבי, מסר כי "עם פתיחת השמיים ליציאה מישראל, ברצוני להביע את תודתי העמוקה לשרת התחבורה ולמנכ"ל משרד התחבורה על הסדר המופתי בתיאום סידורי החזרה ארצה במצב הביטחוני המורכב. מדובר במאמץ לאומי אמיץ, שבו אל על ומשרד התחבורה פועלים יחד ביעילות ובמקצועיות להבטיח חזרה בטוחה ומהירה לכל אזרחי ישראל. אני רוצה להודות לאנשי אל על, בארץ ובחו"ל, שעושים לילות כימים להוציא את המבצע הזה אל הפועל. אל על תמשיך במשימתה לחבר את ישראל לעולם גם במציאות הביטחונית המורכבת".
