accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

שגרירות ארה"ב הורתה על פינוי עובדים ובני משפחותיהם מביירות

שירה קריפס

שירה קריפס

כו סיון ה'תשפה (22.06.25)

0

like

0

dislike

שגרירות ארצות הברית בביירות הורתה על פינוי אנשי צוות שאינם חיוניים ובני משפחותיהם • ההנחיה ניתנה בעקבות "המצב הביטחוני הנפיץ והבלתי צפוי באזור" • השגרירות קראה לאזרחים אמריקנים בלבנון לנהוג בזהירות ולעקוב אחר ההנחיות


שגרירות ארצות הברית בביירות הורתה היום (ראשון) על פינוי של אנשי צוות אמריקאים שאינם חיוניים ובני משפחותיהם, זאת בעקבות "המצב הביטחוני הנפיץ והבלתי צפוי באזור". ההנחיה ניתנה בהתאם להוראת משרד החוץ האמריקאי.

בעקבות ההתפתחויות האזוריות האחרונות, קראה השגרירות לאזרחי ארצות הברית בלבנון לנהוג בזהירות מוגברת ולעקוב אחר הדיווחים בתקשורת והנחיות רשמיות.

בהודעת השגרירות נמסר כי בימים האחרונים כמה חברות תעופה השעו או ביטלו טיסות, אך בשלב זה המרחב האווירי של לבנון ונמל התעופה הבינלאומי בביירות נותרו פתוחים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News