שגרירות ארצות הברית בביירות הורתה היום (ראשון) על פינוי של אנשי צוות אמריקאים שאינם חיוניים ובני משפחותיהם, זאת בעקבות "המצב הביטחוני הנפיץ והבלתי צפוי באזור". ההנחיה ניתנה בהתאם להוראת משרד החוץ האמריקאי.
בעקבות ההתפתחויות האזוריות האחרונות, קראה השגרירות לאזרחי ארצות הברית בלבנון לנהוג בזהירות מוגברת ולעקוב אחר הדיווחים בתקשורת והנחיות רשמיות.
On June 22, 2025, the U.S. Department of State ordered the departure of family members and non-emergency U.S. government personnel from Lebanon due to the volatile and unpredictable security situation in the region.
Due to ongoing regional events, we remind U.S. citizens to… pic.twitter.com/FUZeOY9oCZ
— U.S. Embassy Beirut (@usembassybeirut) June 22, 2025
בהודעת השגרירות נמסר כי בימים האחרונים כמה חברות תעופה השעו או ביטלו טיסות, אך בשלב זה המרחב האווירי של לבנון ונמל התעופה הבינלאומי בביירות נותרו פתוחים.
