בעוד מדינת ישראל מתעוררת לבוקר היסטורי של ניצחון מורלי לאחר התקיפה האמריקנית באיראן, אמירה חריגה באולפן חדשות 12 נשמעה ע"י הפרשן הוותיק לענייני ערבים, אהוד יערי, שמצא לנכון להציג "צד אחר" למנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, ותיאר אותו כאדם "עם הרבה הומור".
במהלך דיון באולפן על דמותו של המנהיג האיראני, פתח יערי בהכרה באופיו הנפשע של חמינאי. "לגבי חמינאי נכון, הוא אכזר, נפשע, אויב מוצהר של ישראל, ויש לו כוח עצום בתוך איראן", אמר הפרשן.
מה????????????????????
אהוד יערי בחדשות 12:
״לגבי חמינאי נכון, הוא אכזר, נפשע, אויב מוצהר של ישראל, ויש לו כוח עצום בתוך איראן.
אבל צריך לזכור: יש בו גם צד אחר. אנשים שהכירו אותו בכלא של השאה מספרים היה איש נוח, עם הרבה הומור, אפילו הומור עצמי. pic.twitter.com/n5mcwWxMOs— איראניוז (@Hatzaitzan) June 22, 2025
אך מיד לאחר מכן, הוסיף יערי תיאור מטריד במיוחד: "צריך לזכור: יש בו גם צד אחר", טען יערי. "אנשים שהכירו אותו בכלא של השאה מספרים שהיה איש נוח, עם הרבה הומור, אפילו הומור עצמי".

הזיה: בערוץ 12 כינו את המטח מאיראן כ"תגובה ראויה לציון"
בבוקר שבו חוגגת ישראל מכה ניצחת לאויב האיראני, מוצא פרשן בכיר לנכון לעסוק ב"חוש ההומור" של הרודן האחראי למשטר טרור רצחני, הקורא בגלוי להשמדת ישראל ומדכא את עמו באכזריות.
