כתבנו מוטי קסטל מדווח: נתניהו הגיע לכותל יחד עם רעייתו, התפלל לשלום חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, לשלום החטופים וגם – נשא תפילה מיוחדת עבור נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.
"לפני עשרה ימים, ערב הפעולה ההיסטורית, שמתי פתק בכותל: "הן עם כלביא יקום", כתב ראש הממשלה ברשתות החברתיות שלו, "היום אני חוזר לאותו מקום – ושם פתק חדש: "הן עם כלביא קם". עם ישראל חי!"
לסיכום, הבטיח ראש הממשלה: "אנחנו נמשיך לעשות נפלאות וניסים כדי להבטיח את נצח ישראל לדורות. אני גאה בעם שלנו!"

כזכור, שעות לפני פתיחת המתקפה הישראלית באיראן לפני כשבוע וחצי, ראש הממשלה ביקר בכותל ביחד עם נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי. שם, הניח נתניהו פתק שבדיעבד נעשה לפתק ברכת הצלחה למבצע להשמדת הגרעין האיראני: "עם כלביא יקום וכארי יתנשא".
