accessibility-icon
share-icon
דוברות רה"מ

מבקשה להודיה: הפתק המרגש ששם נתניהו בכותל לאחר התקיפה | צפו

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כו סיון ה'תשפה (22.06.25)

47

90

like

3

dislike

רגע אחרי תקיפ מתקני הגרעין האיראנים, הגיע רה"מ לתפילת הודיה בכותל • נתניהו נשא תפילה מיוחדת לשלומו של הנשיא טראמפ • "לפני עשרה ימים, ערב הפעולה ההיסטורית, שמתי פתק בכותל: עם כלביא יקום, "היום אני חוזר לאותו מקום – ושם פתק חדש: "הן עם כלביא קם", אמר רה"מ


כתבנו מוטי קסטל מדווח: נתניהו הגיע לכותל יחד עם רעייתו, התפלל לשלום חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, לשלום החטופים וגם – נשא תפילה מיוחדת עבור נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

רה"מ מתפלל בכותל | צילום: מוטי קסטל

"לפני עשרה ימים, ערב הפעולה ההיסטורית, שמתי פתק בכותל: "הן עם כלביא יקום", כתב ראש הממשלה ברשתות החברתיות שלו, "היום אני חוזר לאותו מקום – ושם פתק חדש: "הן עם כלביא קם". עם ישראל חי!"

לסיכום, הבטיח ראש הממשלה: "אנחנו נמשיך לעשות נפלאות וניסים כדי להבטיח את נצח ישראל לדורות. אני גאה בעם שלנו!"

maximize-image
הפתק שהניח נתניהו בכותל, רגע לפני מבצע "עם כלביא" | צילום: זיו קורן

כזכור, שעות לפני פתיחת המתקפה הישראלית באיראן לפני כשבוע וחצי, ראש הממשלה ביקר בכותל ביחד עם נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי. שם, הניח נתניהו פתק שבדיעבד נעשה לפתק ברכת הצלחה למבצע להשמדת הגרעין האיראני: "עם כלביא יקום וכארי יתנשא".

עקבו אחרינו גם ב-Google News