accessibility-icon
share-icon
מסוף אוטובוסים, ארכיון | צילום: שאטרסטוק
מסוף אוטובוסים, ארכיון | צילום: שאטרסטוק

עליית מחירי התחבורה הציבורית שתוכננה ל-1.7 נדחתה לשנה הבאה

דביר כהן

דביר כהן

כו סיון ה'תשפה (22.06.25)

2

1

like

0

dislike

עליית מחירי התחבורה הציבורית שהייתה אמורה להתרחש ב-1.7.2025 נדחתה לשנת 2026 • הדחייה מתאפשרת הודות לחיסכון שנוצר מצמצום הסובסידיות בתקופת המלחמה


בפעילות של שרת התחבורה מירי רגב ושר האוצר בצלאל סמוטריץ׳, העלייה הנוספת במחירי התחבורה הציבורית שהייתה אמורה להתרחש ב-1.7.2025 נדחתה עד לשנת 2026. הדחייה מתאפשרת הודות לחיסכון שנוצר מצמצום הסובסידיות בתקופת המלחמה.

כזכור, לפני כחודשיים נכנסו לתוקף תעריפים חדשים בתחבורה הציבורית, שהביאו לעלייה חדה במחירים: נסיעה בודדת באוטובוס או ברכבת התייקרה ב-2 שקלים – זינוק של עד 33%, בעוד כרטיס חופשי יומי התייקר ב-3 עד 4 שקלים, שהם 21% מעל המחיר הנוכחי.

maximize-image
תחבורה ציבורית אוטובוס, ארכיון | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

העלייה הבולטת ביותר נרשמה במנוי החופשי החודשי, הפופולרי בקרב רבים מהנוסעים הקבועים: המחיר החודשי עלה ב-34 עד 56 שקלים, תלוי באזור – מה שהיווה תוספת של עד 21%.

עקבו אחרינו גם ב-Google News