בפעילות של שרת התחבורה מירי רגב ושר האוצר בצלאל סמוטריץ׳, העלייה הנוספת במחירי התחבורה הציבורית שהייתה אמורה להתרחש ב-1.7.2025 נדחתה עד לשנת 2026. הדחייה מתאפשרת הודות לחיסכון שנוצר מצמצום הסובסידיות בתקופת המלחמה.
כזכור, לפני כחודשיים נכנסו לתוקף תעריפים חדשים בתחבורה הציבורית, שהביאו לעלייה חדה במחירים: נסיעה בודדת באוטובוס או ברכבת התייקרה ב-2 שקלים – זינוק של עד 33%, בעוד כרטיס חופשי יומי התייקר ב-3 עד 4 שקלים, שהם 21% מעל המחיר הנוכחי.

העלייה הבולטת ביותר נרשמה במנוי החופשי החודשי, הפופולרי בקרב רבים מהנוסעים הקבועים: המחיר החודשי עלה ב-34 עד 56 שקלים, תלוי באזור – מה שהיווה תוספת של עד 21%.
