לאחר שהמרחב האווירי נסגר היום (ראשון) בעקבות המתקפה האמריקנית על מתקני הגרעין והחשש כי איראן תגיב, חברת ישראייר הודיעה כי המרחב האווירי צפוי להיפתח מחדש בשעות הצהריים.
בהודעה של החברה נכתב כי "בהתאם להחמרת הנחיות פיקוד העורף ולאור ההתפתחויות הביטחוניות האחרונות – בכלל זה התקיפה האמריקאית באיראן – פעילותה של חברת ישראייר להיום מוקפאת עד לשעה 14:00, בעקבות סגירת המרחב האווירי.

"לפי העדכון האחרון, המרחב האווירי צפוי להיפתח מחדש החל מהשעה 14:00, בכפוף להנחיות רשמיות. אנו ממתינים להנחיות מפורטות מרשות התעופה האזרחית ומרשות שדות התעופה, ונעדכן אתכם מיד עם קבלתן".
מדובר רשות שדות התעופה נמסר: "בהנחיית שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, ולאחר אישור גורמי המקצוע ברת"א ורש"ת, ובתיאום עם מערכת הביטחון, נתב"ג צפוי להיפתח מחדש לנחיתות מטוסים בשעה 14:00 עד השעה 20:00, זאת במסגרת מבצע 'חזרה בטוחה'. שיבוץ הטיסות הינו בתיאום עם חברות התעופה והחזרה תתבצע בצורה מדודה.

שרת התחבורה מירי רגב אמרה: "בהתאם להנחיות גורמי הבטחון, אנו פועלים להשבת הישראלים ארצה במהירות האפשרית. תודות לשיתוף הפעולה ההדוק של רשות שדות התעופה והרשות לתעופה אזרחית יחד עם פיקוד העורף וחיל האוויר, המבצע מתנהל בהצלחה״.
שרון קדמי, מנכ"ל רש"ת: "נתב"ג ערוך לחדש הטיסות לישראל. החזרה תעשה בצורה מדורגת, בדגש על ביטחון הנוסעים, צוותי האוויר, המטוסים, ובכפוף לתיאום עם מערכת הביטחון. אנו שבים ומבהירים כי בהתאם למצב וההתפתחויות הביטחוניות, יתכן מצב ובו מטוס שימריא יאלץ להסתובב חזרה למדינת המוצא".

מוקדם יותר היום, חברת ישראייר הודיעה כי כל פעילות החברה מוקפאת עד להודעה החדשה. הודעה זו הצטרפה גם לביטול הטיסות של חברת אל על עד להודעה החדשה.
בבוקר, רשות שדות התעופה הודיעה כי בשל ההתפתחויות במצב, המרחב האווירי של מדינת ישראל סגור לכניסה ויציאה. על הציבור להתעדכן מול חברות התעופה. המעברים היבשתיים לסיני ולירדן פועלים כסדרם. פתיחת המעברים מחדש תאפשר לקיים את מבצע "חזרה בטוחה" שמטרתו להשיב את הישראליים שתקועים בחו"ל.
