מקור המעורה בפרטים אמר הבוקר (ראשון) כי המשך מבצע "עם כלביא" תלוי באופן שבו איראן תגיב לתקיפה שארה"ב ביצעה במתקני הגרעין. יחד עם זאת, נשמעים קולות חזקים על כך שיש להדיח את משטר האייתוללות מהשלטון, כך דווח ב-CNN.
בשלב זה עדיין לא ברור האם ישראל תמשיך בתקיפות האוויריות שלה באיראן לאחר התקיפות הגדולות של ארה"ב על מתקני הגרעין בפורדו, איספהאן ונתאנז. גורמים ישראליים אמרו כי חיסול תוכנית הגרעין של איראן הוא המטרה העיקרית של המבצע, אך גורמים ישראליים בכירים אמרו גם יותר ויותר כי הם שואפים להדיח את המשטר האיראני מהשלטון.

בהתייחסות המצולמת הראשונה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לאחר תקיפת מתקני הגרעין באיראן, הנשיא הבהיר כי אם איראן לא תפעל לייצר שלום, ייתכנו עוד תקיפות באדמתה וכן שהנשיא עבד יחד עם רה"מ נתניהו באופן צמוד, במטרה להשמיד את תוכנית הגרעין כולה.
במהלך הלילה, הנשיא דונלד טראמפ אישר ברשת החברתית שלו כי ארצות הברית תקפה את מתקני הגרעין באיראן: "השגנו את יעדנו בתקיפה המוצלחת על שלושת אתרי הגרעין באיראן – פורדו, נתנז ואיספהאן". לאחר הציוץ הראשון שלו בנושא, הוסיף טראמפ עוד שני ציוצים: בראשון הוא כתב "פורדו איננו".

על פי דיווחים אמריקאיים, כ-30 פצצות GBU-57 הוטלו על המתקן הגרעיני בפורדו. כבר אמש עדכן הנשיא טראמפ את רה"מ בשיחה ביניהם בשעת התקיפה. 6 מטוסי B2 השתתפו בה ותקפו בפורדו, נתנז, ואספאהן.
כתבנו המדיני תמיר מורג מדווח כי הפעולה של ממשל טראמפ הייתה בתיאום מלא עם ישראל. חברי הקבינט המצומצם עקבו מהבונקר אחר התקיפה על מסכי וידאו שחוברו לרשת של הצבא האמריקני.
