שר התקשורת שלמה קרעי עולה למתקפה נגד היועמ"שית גלי בהרב-מיארה, לאחר שדרשה הסברים מהממשלה על ההגבלות שהוטלו על התקשורת הזרה. "בלתי נתפס, כל פעם מחדש. בזמן שאנחנו נלחמים במי שמסכן את אזרחי ישראל ופוגע בביטחון המדינה, היועצת המשפטית לאופוזיציה לא מפספסת שום הזדמנות להילחם בממשלה ולהפריע לה" כתב קרעי.
"תשובתי ליועמ"שית מאד ברורה" הוסיף. "השר בן גביר ואני נמשיך לשתף פעולה ולעשות כל שלאל ידינו כדי להגן על ביטחון אזרחי ישראל, וחבל שגם את לא מגויסת למטרה הזו. אם את לא מגויסת לכך – לפחות תפסיקי להפריע. אם יש לך זמן פנוי – תשלימי את המשימה שלך בחוק השידורים שאושר בוועדת שרים ותפסיקי לחתור נגד הממונים עלייך. תתפטרי".

כאמור, דרישת היועמ"שית לקבלת הסברים על הגבלות הסיקור לתקשורת הזרה, הגיעה ברקע ההודעה המשותפת של בן גביר וקרעי על ההחמרה בהגבלות העיתונאים בזמן מלחמה. במסגרת ההגבלות, כתבים זרים שרוצים לשדר מישראל צריכים לקבל אישור מראש מהצנזורה הצבאית גם על השידור וגם על המיקום.
ההחלטה הגיעה לאחר שנחשף כי ערוץ אל-ג'זירה הקטארי חרגו מגבולות הצנזורה ושידרו בלייב את הפגיעה הישירה בבתי הזיקוק בחיפה במטח הטילים ששיגרה איראן לעבר ישראל מוקדם יותר השבוע.
