דובר צה"ל תת אלוף אפי דפרין חשף לפני זמן קצר (מוצ"ש) כי כוחותינו תקפו שלושה מטוסי קרב מסוג F14 של הכוחות הצבאיים האיראניים במרכז איראן. בנוסף, מטוסי קרב של חיל האוויר תוקפים כעת תשתיות צבאיות במרכז המדינה.
כוחותינו ממשיכים כל העת לפגוע בכוחות חיל האוויר האיראני. כזכור, גם במהלך השבוע האחרון כלי טיס של חיל האוויר תקף זוג מטוסי F14 בשדה תעופה בטהראן, שנועדו בין היתר ליירט כלי טיס של חיל האוויר.
