כוחותינו חיסלו היום (שישי) את המחבל מחמד ח'צ'ר אלחסיני, מפקד מערך האש של גזרת הליטאני בארגון הטרור חיזבאללה, במרחב שבריחה שבדרום לבנון, באמצעות כלי טיס.
"בעת האחרונה המחבל עסק בניסיונות שיקום של כוחות הארטילריה של ארגון הטרור חיזבאללה. פעולותיו היוו הפרה בוטה של ההבנות בין ישראל ללבנון", נמסר מצה"ל.

אמש, מזכ"ל חיזבאללה נעים קאסם, שנכנס לתפקידו במקום שניים מקודמיו שחוסלו במהלך המלחמה – בראשם המזכ"ל הוותיק חסן נסראללה, התייחס למלחמה בין ישראל לאיראן, והבהיר כי ארגון הטרור חיזבאללה ניצב לצד טהרן.
בקטע המרכזי בנאומו, הבהיר קאסם כי ארגונו לא יהיה צופה מהצד. "אנחנו בחיזבאללה ובהתנגדות האסלאמית איננו ניטרליים בין זכויותיה הלגיטימיות של איראן לבין השקר והתוקפנות של אמריקה, יחד עם הגידול הסרטני 'ישראל'", הכריז.

אמש כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן דיווח כי ברקע המשך המתקפה על איראן במסגרת מבצע "עם כלביא" וההערכות של גורמים בכירים בישראל שארצות הברית צפויה להצטרף למתקפה, במערכת הביטחון נערכים לאפשרות שהחות'ים, חמאס וחיזבאללה ינסו לנצל את המצב ולתקוף את ישראל.
המתקפה עשויה לכלול מתקפה טילים משלוחת הטרור בצפון ובמקביל מתקפת טילים משלוחת הטרור בדרום חצי האי ערב. בעקבות כך בישראל נערכים לכל התפתחות ובכלל זה שחיזבאללה יעשה טעות ויכנס לעימות נוסף עם ישראל.

בימים האחרונים, רצים דיווחים סותרים באשר לשאלה אם חיזבאללה יצטרף למערכה לעזרת איראן, גורם בממשלת לבנון העריך כי גם אם ארצות הברית תצטרף בסופו דבר למתקפה על איראן, ארגון הטרור החיזבאללה לא יצטרף למערכה, כך לפי דיווח בעיתון הלבנוני אל-ג'דיד.
לעומת זאת, "בכיר איראני" אמר אתמול לאל-ג'זירה כי "כניסה ישירה של ארצות הברית לעימות מול איראן תביא להפעלת חיזבאללה נגד ישראל".
