מוקדם יותר היום (שישי), ביצעה מערכת "ברק" של מערך ההגנה האווירית של חיל האוויר יירוט מוצלח של כלי טיס בלתי מאויש שחצה לשטח מדינת ישראל.
המערכת, שפותחה בישראל במטרה להגן מפני איומים אוויריים, הופעלה לראשונה מבצעית בזירה, וזיהתה מטרה עוינת שחדרה אל המרחב האווירי. זמן קצר לאחר מכן, בוצע יירוט מדויק ונרשמה פגיעה מלאה.
בצה"ל הדגישו כי חיל האוויר ימשיך לפעול ליירוט כל מטרה שמאיימת על שמי ישראל, תוך שמירה על עליונות אווירית במרחב וביצוע משימות הגנה באופן רציף.
