דיווחים שאומתו בשטח על ידי עיתונאים איראנים שמתנגדים לרפובליקה האסלאמית, מדברים על הצבת ארבעה מחסומים כבדים בצירים מרכזיים במזרח ובדרום טהרן. המוקדים שבהם הוצבו מחסומים – כביש הבסיג', שנמצא ממזרח ומדרום לבירה, על הכביש הישן לקום, בצומת קוקה קולה שברחוב פירוזי, ומול הכניסה לבית החולים בסאט בכביש הבסיג'.
לפי הדיווחים, הפריסות הללו מצביעות על החשש של הרפובליקה האסלאמית מחדירה או פעולות צבאיות מדויקות נגד מרכזים צבאיים בטהרן. "הרפובליקה האסלאמית נותרה לבדה, ומחפשת את אויביה בקרב האזרחים" נכתב. עוד נטען כי ההחלטות הללו עשויות להעיד יותר מכל על סימני הקריסה של המשטר הרודני בטהרן.
יש להניח שהדיווחים מתייחסים לפעולות שביצע המוסד הישראלי באזור טרום מכת הפתיחה, באופן שקט, מדויק, והכי חשוב – מוצלח. מעבר לפעולות של המוסד, באיראן ישנו חשש הולך וגובר מפני פעולות של סוכנים מקומיים המשתפים פעולה עם ישראל, וכמעט מדי יום מתפרסמים דיווחים, ככל הנראה שקריים, על מעצר של משת"פים עם ישראל. כזכור, מקומי שנחשד בהיותו סוכן מוסד הוצא להורג מוקדם יותר השבוע.
