מדבריו של שר הביטחון על כך "שדיקטטור כמו חמינאי לא יכול להמשיך ולהתקיים", ניתן לראות את היעד שישראל הציבה לעצמה. בנק המטרות של צה"ל הולך ופוחת, כאשר כוחותינו משמידים בזה אחר זה את כלל האיומים על מדינת ישראל – ומובן מכ"ץ שגם במערכת הביטחון מבינים שהמנהיג העליון של איראן הוא איום.
רק לפני מספר ימים, היה ניתן לשמוע את שר הביטחון מהוסס יותר, אולם דבריו הכתובים הינם מפורשים מאין כמוהם. אותי לימדו דבר מאוד פשוט: יש הבדל בין אדם שאומר משהו לבין אדם שכותב משהו. כשאדם כותב, הוא מתכוון הרבה יותר למה שהוא מוציא מהפה. הוא תמיד יכול להגיד נפלט לי, על מה שנכתב, אי אפשר. כתבת, אישרת, קראת פעמיים, לחצת צייץ – זה בחוץ.

זה אומר שהשר כץ עומד מאחורי דבריו. הוא אומר במפורש שחמינאי צריך לסיים את המלחמה הזאת כשהוא פוגש לכוס קפה את נסראללה ואת סינוואר. אני מהיום הראשון אומר שלדעתי זה המקום שלו, למרות שאני חושב שזה ללכת ממש מרחק אדיר קדימה, אבל אם התקבלה בישראל החלטה להוריד את חמינאי – זה מגה דרמטי. יהיה מעניין לראות איך ההחלטה תתממש, אם בכלל.
מערכת המודיעין שלנו הכוללת את המוסד ואמ"ן, מציגה פה את אחד מהמופעים המפוארים שלה. באמת. אני לא רוצה לחזור לדבר על 7 באוקטובר, זה לא הזמן עכשיו, וגם לא נעים לדבר על זה. אבל הפעילות הצבאית באיראן מהווה תיקון אדיר לטבח.
