דובר צה"ל, תת אלוף אפי דפרין, פנה היום (חמישי) באנגלית לתקשורת הזרה מאתר נפילת הטיל בבית החולים סורוקה: "זה בדיוק הפנים של המשטר הזה, זה משטר טרור. אנחנו מכוונים נגד מטרות צבאיות, והם מכוונים נגד אזרחים".
"אני כאן בבית החולים סורוקה בבאר שבע", מסר דפרין, "באתר בו טיל בליסטי ששוגר הבוקר מאיראן פגע ישירות בבית החולים הזה. הם שואפים להרוג כמה שיותר אזרחים וזו בדיוק הסיבה שפתחנו במבצע הזה".

"אנחנו לא יכולים לאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני", הבהיר דובר צה"ל, "אנחנו לא יכולים לאפשר לאיראן להשיג טילים בליסטיים. זהו איום קיומי על ישראל. זהו איום מיידי על ישראל".
