פרסום ראשון הערב (חמישי) בחדשות 14. ברקע המשך המתקפה על איראן במסגרת מבצע "עם כלביא" וההערכות של גורמים בכירים בישראל שארצות הברית צפויה להצטרף למתקפה, במערכת הביטחון נערכים לאפשרות שהחות'ים, חמאס וחיזבאללה ינסו לנצל את המצב ולתקוף את ישראל.
המתקפה עשויה לכלול מתקפה טילים משלוחת הטרור בצפון ובמקביל מתקפת טילים משלוחת הטרור בדרום חצי האי ערב. בעקבות כך בישראל נערכים לכל התפתחות ובכלל זה שחיזבאללה יעשה טעות ויכנס לעימות נוסף עם ישראל.
כזכור, בימים האחרונים, רצים דיווחים סותרים האם חיזבאללה יצטרף למערכה לעזרת איראן, גורם בממשלת לבנון העריך היום כי גם אם ארצות הברית תצטרף בסופו דבר למתקפה על איראן, ארגון הטרור החיזבאללה לא יצטרף למערכה לעזרת משטר האייתולות, כך לפי דיווח בעיתון הלבנוני אל-ג'דיד. לעומת זאת, "בכיר איראני" אמר אתמול לאל-ג'זירה כי "כניסה ישירה של ארצות הברית לעימות מול איראן תביא להפעלת חיזבאללה נגד ישראל".
