שר החוץ הסעודי פייסל בן פארחאן הזהיר את שר החוץ האיראני מפני מתקפה ישראלית אפשרית, כך לפי דיווח היום (חמישי) בבלומברג. האיראנים כמובן בחרו להתעלם מהאזהרה.
על פי הדיווח, במהלך ביקורו של החוץ האיראני עבאס עראקצ'י באוסלו בירת נורווגיה, יומיים בלבד לפני המתקפה, הוא תדרך את מקבילו הסעודי על ההתקדמות במשא ומתן בשיחות הגרעין עם ארצות הברית.
לפי מקורות המעורים בפרטים שדיברו עם בלומברג, לאחר התדרוך שקיבל, שר החוץ הסעודי חזר על מה שמדינתו אמרה לאיראנים במשך חודשים, כולל מה שאמר שר ההגנה חאליד בן סלמאן בביקורו בטהרן בחודש אפריל – "ישראל רוצה לתקוף אתכם, תשיגו עסקה עם האמריקאים, ומהר".
