מטח כבד מאיראן שוגר הבוקר (חמישי) לעבר שטח מדינת ישראל, וכתוצאה מכך אירעו שתי נפילות במרכז הארץ ונפילה נוספת בבית החולים סורוקה שבבאר שבע. במטח בוצעו כ-30 שיגורים שגרמו להרס רב ולנפגעים, שישה באורח קשה.
הנפילה במרכז הארץ ליד שני בניינים גדולים, סמוך לרחוב ראשי, גרמה לנזק רב לרכוש – אך הדיירים שנשמעו להוראות פיקוד העורף ושהו במרחבים המוגנים לא נפגעו. בהקלטות מיוחדות שהגיעו ל-C14 משיחות הדיירים עם גורמי רפואה נשמעים הדיירים המפוחדים מבקשים מהכוחות להגיע מהר לזירת הנפילה ולסייע להם, כאשר החרדה נשמעת בבירור.

כוחות הביטחון וההצלה מחלצים ילדים מזירות ההרס | צפו
"כל הבניין, שני בניינים הרוסים", אמרו הדיירים המבוהלים, "אנחנו בחוץ. אנחנו פה עם הרבה אנשים". הנציג ממד"א שואל אם יש נפגעים והם עונים שאין, אבל הם מפוחדים: "יש לנו פאניקה". הדיירים ביקשו מהכוחות להגיע במהירות: "בבקשה. בבקשה, תבואו".
הנציג ניסה להרגיע: "אנחנו בדרך, אנחנו נגיע אליכם. יש כבר צוותים מחוץ לבניינים. תרגישו טוב, רק בריאות".
בשיחה אחרת, מול מוקד זק"א, נשמעו דיירים מפוחדים כאשר היה פצוע קל במקום: "סבא שלי פה נפגע, כל הבית שלהם הלך. הוא דם, הוא דם, עף עליו דברים". בזק"א הבינו במה מדובר וניסו להרגיע את הדיירים המבוהלים: "תקשיבי. יש לו חתכים קלים, אלה טיסים, כנראה טיסי זכוכית. אני עכשיו מפנה אותו החוצה לאמבולנס".
