accessibility-icon
share-icon
צפו בריאיון המלא | צילום: ערוץ 14

יערה זרד בריאיון סוער עם רמי איגרא: "מסרבת להיות תבוסתנית"

דביר כהן

דביר כהן

כג סיון ה'תשפה (19.06.25)

16

8

like

0

dislike

במהלך ריאיון עם רמי איגרא, ראש חטיבת השבויים והנעדרים במוסד, על המשך המלחמה מול איראן, המגישה יערה זרד סערה: "אני טועה?! אני צנועה אבל נחושה, ומסרבת להיות תבוסתנית" - זאת בתגובה לכך שאיגרא הסביר כי בסופו של דבר חייב לבוא הסכם מול האיראנים, שלא בטוח יתגמשו • צפו בריאיון המלא


במהלך ריאיון היום (חמישי) עם רמי איגרא, ראש חטיבת השבויים והנעדרים במוסד, על המשך המלחמה מול איראן, המגישה יערה זרד סערה: "אני טועה?! אני צנועה אבל נחושה, ומסרבת להיות תבוסתנית" – זאת בתגובה לכך שאיגרא הסביר כי בסופו של דבר חייב לבוא הסכם מול האיראנים שלא בטוח יתגמשו, וזרד טענה: "אנחנו בנקודת פתיחה אחרת לחלוטין. אנחנו משפילים אותם ופוגעים להם ביכולות".

איגרא ניסה לצנן את ההתלהבות ממהלכי כוחותינו ברחבי איראן: "צריך להעמיד את כולנו בפרופורציה. איראן זו מדינה שגודלה כמו אנגליה, צרפת, ספרד וגרמניה ביחד. וגם אם אנחנו נפעיל 70 מטוסים ב-24/7, אנחנו מדברים על יכולת שהיא מזערית לעומת הגודל של איראן. זה נכון שאנחנו פוגעים מאוד במשטר, והלוואי שאני טועה, אבל אני ממליץ לכולנו לראות את הדבר הזה בפרספקטיבה".

maximize-image
מטוסי חיל האוויר לפני המראה לתקיפה באיראן | צילום: דובר צה"ל

"עם כל השמחה", הוסיף איגרא, "כדי להגיע בסופו של דבר לסיום התוכנית הגרעינית האיראנית העתידית, אנחנו נצטרך לעשות אחד משני דברים – או הסכם מצוין שיעשו האמריקאים, או החלפת המשטר. והמשטר לא יתחלף בכזו קלות, להערכתי". אך זרד הקשתה: "ייתכן שהסכם יהיה בסוף, והרבה מלחמות נגמרות בהסכם, אבל גם הנשיא טראמפ הלילה מדבר על כניעה".

"היום הנשיא טראמפ אומר, אני רוצה ניצחון מוחלט, ושהם, האיראנים, יחדלו מכל הסיפור של הנשק הגרעיני", הוסיפה המגישה, "כלומר, הם יצטרכו לפוצץ לעצמם את הנשק הגרעיני. זה אומר נשיא ארצות הברית – אפילו לא מדינת ישראל. אני חושבת שאם זה מה שאומרים בארצות הברית, אנחנו לא יכולים לדרוש פחות מכך".

עקבו אחרינו גם ב-Google News