השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיע הבוקר (חמישי) אל זירת הפגיעה בבית החולים סורוקה בבאר שבע, בעקבות נפילת הטיל האיראני במתחם המרכז הרפואי: "הם יורים לבית חולים כדי לפגוע בקשישים, בחולים, במטופלים – בחסרי ישע".
בן גביר הוסיף ואיים על איראן: "צריך להשמיד את המשטר של האייתולות". עוד הוסיף השר: "לקחנו בחשבון, בכל השנה ובכל הדיונים על הנושא הזה, שהם ינסו לפגוע בבתי החולים. טוב מאוד שמדינת ישראל כולה מבינה שיש כאן מערכה שצריך בעזרת השם לנצח".
"יש לנו עם חזק וצבא נפלא – הם עושים עבודה מצוינת!", שיבח השר והוסיף: " יש לנו ראש ממשלה אמיץ, ויישר כוח לשר הביטחון. ישראל בידיים טובות".
