בית החולים סורוקה עדכן היום (חמישי) כי על אף הפגיעה הפיזית במבנים, לא נרשמה פגיעה ביכולת הרפואית הכללית של המרכז הרפואי. הפגיעה המרכזית התרחשה בבניין הכירורגי הישן, ממנו פונו המחלקות מבעוד מועד במהלך הימים האחרונים.
לדברי בית החולים, באמצעות שיתוף פעולה עם פיקוד העורף, נערכת סריקה מקיפה של כלל מבני המרכז, כולל חדרי הניתוח שנפגעו. הפעילות הרפואית תחודש רק לאחר קבלת אישור בטיחות מלא.

בתוך כך, אין נפגעים קשה בקרב המטופלים או אנשי הצוות, אך ישנם מספר פצועים קל ונפגעי חרדה. נכון לעכשיו, המרכז הרפואי סגור לקבלת מטופלים למעט מקרים דחופים ומצילי חיים. בניין הפנימיות פונה, וצוותים נערכים לרידוד מטופלים, העברתם לבתי חולים אחרים וכן לשחרורים יזומים.
עוד נמסר מבית החולים: "אנו קוראים לציבור שלא להגיע לבית החולים, אלא במקרים רפואיים דחופים בלבד. בכל הנוגע ליולדות – אנו ערוכים לקלוט נשים בלידה פעילה ודחופה, אך מבקשים בשלב זה לפנות לבתי חולים אחרים".
