ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר הערב (רביעי) מסר מצולם לציבור בעקבות מטחי הטילים ששיגרה איראן לעבר ישראל. בדבריו, הביע נתניהו גאווה בעמידת העורף האזרחי ובפעילות כוחות צה"ל: "תעמדו איתן, אתם עושים את זה בצורה נפלאה. אני גאה בכם".

נתניהו הוסיף דברי הוקרה מיוחדים לחיל האוויר: "אני גאה בטייסים ובטייסות. אני אומר טייסות משום שדיברתי היום עם קצינת חיל האוויר שעבדה כאן במשך שנתיים בלשכה הצבאית, וחזרה כעת מגיחה. היא נווטת. אמרתי לה שאני גאה בה ובשאר הטייסים והטייסות".
במהלך הסרטון החזיק נתניהו בידו נצרה והסביר: "זו הנצרה של הפצצות המדויקות שפוגעות באויבים שבאים לכלותינו בכל דור ודור. והקדוש ברוך הוא מצילנו מידם".
