accessibility-icon
share-icon
קרדיט: לשכת רה"מ\לע"מ

נתניהו במסר לעם: "גאה בציבור, בטייסים ובטייסות שלנו"

שמואל קוגן

שמואל קוגן

כב סיון ה'תשפה (18.06.25)

9

11

like

0

dislike

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר הערב מסר מצולם לציבור בעקבות מטחי הטילים ששיגרה איראן לעבר ישראל מאז תחילת מבצע "עם כלביא" • בדבריו, הביע נתניהו גאווה בעמידת העורף האזרחי ובפעילות כוחות צה"ל: "תעמדו איתן, אתם עושים את זה בצורה נפלאה. אני גאה בכם"


ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר הערב (רביעי) מסר מצולם לציבור בעקבות מטחי הטילים ששיגרה איראן לעבר ישראל. בדבריו, הביע נתניהו גאווה בעמידת העורף האזרחי ובפעילות כוחות צה"ל: "תעמדו איתן, אתם עושים את זה בצורה נפלאה. אני גאה בכם".

maximize-image
מטוסי חיל האוויר רגע לפני ההמראה לתקיפה באיראן | צילום: דובר צה"ל

נתניהו הוסיף דברי הוקרה מיוחדים לחיל האוויר: "אני גאה בטייסים ובטייסות. אני אומר טייסות משום שדיברתי היום עם קצינת חיל האוויר שעבדה כאן במשך שנתיים בלשכה הצבאית, וחזרה כעת מגיחה. היא נווטת. אמרתי לה שאני גאה בה ובשאר הטייסים והטייסות".

במהלך הסרטון החזיק נתניהו בידו נצרה והסביר: "זו הנצרה של הפצצות המדויקות שפוגעות באויבים שבאים לכלותינו בכל דור ודור. והקדוש ברוך הוא מצילנו מידם".

עקבו אחרינו גם ב-Google News