דיווחים באיראן: ישראל פרצה הערב (רביעי) לשידורי הטלוויזיה במדינה, ביניהם ערוץ השידור הממלכתי של המשטר, והפיצה מסרים לתושבים לצאת לרחובות. לא ברור אם אכן ישראל עשתה זאת, אך אם כן, ייתכן הדבר נעשה כחלק מהמערכה של מבצע "עם כלביא" ובמטרה לגרום להחלשת המשטר.
מאז תחילת המלחמה, ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה לא פעם אל תושבי איראן והבהיר שהתקיפות לא מתבצעות כנגדם, אלא כנגד המשטר האכזרי במדינתם. גם צה"ל לא מסתפק בתקיפות רק באתרים פיזיים, אלא במקביל גם מייצר לוחמה פסיכולוגית, ככל הנראה במטרה להפיל את השלטון. במהלך הלילה צה"ל הוציא הודעת פינוי לרובע שלם בטהרן.

לאחר מכן דובר צה"ל בפרסית, רס"ר כמאל פנחסי, פנה אל התושבים ואמר: "חברים במוסדות הביטחון של המשטר מביעים את פחדם, ייאושם וכעסם על המתרחש באיראן, ומבקשים מאיתנו ליצור קשר עם הרשויות הישראליות – כדי שאיראן לא תסבול מאותו גורל כמו לבנון ועזה".
עוד ציין: "חשוב להבהיר כאן – אנחנו לא הרשות המתאימה לבקשות כאלה. אבל המעט שאנחנו יכולים לעשות הוא להפנות אותך לאתר האינטרנט של המוסד. אולי תמצא שם דרך חדשה לשפר את מצבך. שימו לב וודאו שאתם יוצרים איתנו קשר רק באמצעות VPN חיצוני! אנו מבינים שאתם כמהים לעתיד טוב יותר. מי ייתן ואלוהים אדירים יהיה בעזרכם".

הלוחמה הפסיכולוגית לא עוצרת אצל התושבים, אלא כנראה גם משפיעה על לא פחות מאשר המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי. על פי גורמים מקורבים אליו ששוחחו עם רויטרס, המנהיג ראה את יועציו הקרובים ביותר מחוסלים זה אחר זה, מה שהותיר חורים גדולים במעגל הפנימי שלו והגביר את הסיכון לטעויות אסטרטגיות.
כמו כן, המנהיג הרוחני של איראן עלי ח'מינאי מסר חלק חשוב מסמכויותיו למועצה העליונה של משמרות המהפכה, ושוהה בבונקרים תת קרקעיים עם משפחתו. כלומר, מעכשיו משמרות המהפכה שולטות לגמרי בהלך המלחמה מבחינת איראן, כך דווח בכלי התקשורת איראן אינטרנשנול, האופוזיציוני למשמרות המהפכה.
