בתיעוד חדש ממצלמות האבטחה של הטלוויזיה האיראנית (IRIB) ברובע ג' בטהרן, ניתן לראות דקה אחר דקה את רגעי הפיצוץ באולפן ובחדר הבקרה, את הבריחה של המגישה והעובדים, וגם – עובד אחד חריג, שהחליט להיות גיבור גדול, ונשאר בחדר הבקרה למרות הכל. כזכור, ביום שני האחרון תקפה ישראל את רשות השידור האיראנית בטהרן, לאחר ששר הביטחון ישראל כ"ץ איים כי "שופר התעמולה וההסתה האיראני בדרכו להיעלם. מתחיל פינוי תושבי הסביבה".
בצה"ל אמרו לאחר התקיפה: "חיל האוויר תקף באופן ממוקד מרכז תקשורת ששימש את הכוחות המזוינים של איראן לפעילות צבאית. התקיפה בוצעה בהכוונה מודיעינית מדויקת של אגף המודיעין". עוד נמסר כי "המרכז שימש לקידום פעולות צבאיות תחת כסות אזרחית, תוך שימוש בנכסים ואמצעים אזרחיים".
כתבנו לענייני איראן דרור בלאזאדה הסביר לאחר התקיפה כי מדובר בתקיפה תודעתית. "תקפנו פה את הפה של חמינאי. השידור הזה, הטלוויזיה הזאת היא משדרת רק תעמולה, רק פייק. המשטר הזה, כל האנשים שאומרים שהתקיפה הזאת לא חשובה, הם לא מבינים על מה הם מדברים".
בלאזאדה המשיך וסיפר כי "הטלוויזיה הזאת שידרה את דוברת הממשלה של האיראנים. כן, לאיראנים יש דוברת, דוברת ממשלה, והיא אמרה להם, לאזרחים, 'אל תקשיבו להודעות הפינוי שזורק צה"ל. אל תקשיבו, תישארו בבניינים, הכל בסדר'. המשטר הזה רוצח גם את העם שלו. איך אפשר להגיד שהתקיפה הזאת על רשות השידור הייתה סתם תקיפה? היא הייתה תקיפה מטורפת. אתה כאילו עכשיו תקפת את הפה של חמינאי, עכשיו לחמינאי קשה באיזושהי דרך לדבר".
