accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך המשדר המיוחד

ארז תדמור: איש אחד הפריד בין איראן להגמוניה אזורית - נתניהו

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

כב סיון ה'תשפה (18.06.25)

17

6

like

2

dislike

איש התקשורת אמר כי "ההגמוניה" שהמשטר באיראן ניסה לבנות נשען בעיקר על לוחמה פסיכולוגית אך "אובמה, ביידן, כל מעצמות אירופה, וכל המדינות הסוניות חששו להתעמת איתם. דבר אחד הפריד למעשה בגופו בין איראן לבין ההגמוניה האזורית, זה נתניהו"


איש התקשורת ארז תדמור אמר היום (רביעי) במשדר המיוחד בהגשת שמעון ריקלין כי איראן ש"נשחפה כעת כנמר של נייר שנשען על קורי עכביש" הייתה כפסע מלהשיג הגמוניה איזורית וכך רק אדם הפריד בינה לבין ההישג – ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"איראן, שנחשפת כעת כנמר של נייר שנשען על קורי עכביש, הייתה כפסע מלהשיג הגמוניה אזורית. היה לה את חיזבאללה בלבנון, את חמאס ואת הג'יהאד האסלאמי בעזה, את החות'ים, את המיליציות בסוריה, את משטר אסד בסוריה ואת המיליציות העיראקיות", אמר תדמור, "הם בנו פה הגמוניה אזורית, שכל-כולה אנחנו מבינים עכשיו, נשענה גם על צבאות הפרוקסי, שפירקנו אותם באסטרטגיה נכונה של נתניהו אחד אחרי השני".

איש התקשורת הוסיף כי בפועל "ההגמוניה" נשענה בעיקר על לוחמה פסיכולוגית אך אף מנהיג, בארה"ב או באירופה לא העז להתעמת עם האיראנים: "אובמה היה שמונה שנים – לא העז להתעמת איתם. ביידן לא העז להתעמת איתם ארבע שנים, כל מעצמות אירופה, גרמניה, בריטניה, צרפת, כולם חששו מהם. כל המזרח התיכון, כל מדינות ערב, כל המדינות הסוניות חששו מהם. דבר אחד הפריד למעשה בגופו בין איראן לבין ההגמוניה האזורית, זה נתניהו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News