נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מסר היום (רביעי) ממדשאות הבית הלבן כי טהרן פנתה אליו לניהול משא ומתן, אולם האפשרות הזו נגמרה יחד עם הדד ליין של ה-60 יום שהציב לשיחות, ומסר לחמינאי בציניות: "שיהיה בהצלחה".
למרות הדיווחים על משבר ביחסים בינהם, טראמפ ציין כי "נתניהו הוא אדם טוב, אמרתי לו להמשיך בתקיפות. המדינה שלו מתייחסת אליו בצורה לא הוגנת. הוא באמצע מלחמה והוא עובר את השטויות האלה. זה מגוחך".
🚨WATCH: WOW!!! Trump on Netanyahu: I told Netanyahu to keep going. He's a good man who does a lot. He's being treated unfairly by his own country. He's in the middle of a war and he's going through this nonsense. It's ridiculous pic.twitter.com/tGukQAlSgF
— Raylan Givens (@JewishWarrior13) June 18, 2025
הנשיא נשאל אם יפציץ את המתקנים הגרעיניים, והשיב: "אני יכול לעשות את זה, אני יכול לא לעשות את זה. לאיראן יש הרבה צרות. אני הצעתי להם לנהל משא ומתן והם היו יכולים להיות בסדר ועדיין הייתה להם מדינה. אם אתה רוצה לעשות משהו צריך לנהל משא ומתן. זוכרים את ה-60 יום שאמרתי? זה נגמר ביום ה-61".
"אף אחד לא יודע אם אני אתקוף או לא אתקוף באיראן האיראניים יצרו קשר. הם רוצים מו"מ. הם אפילו הציעו להגיע לבית הלבן", אמר טראמפ והוסיף: "במשך 40 שנה הם צועקים מוות לאמריקה מוות לישראל. הם בריונים. היום הם כבר לא בריונים".

הנשיא גם התייחס למלחמה באירופה והוסיף: "זה כל כך טיפשי, גם רוסיה ואוקראינה זה טיפשי. זה מעולם לא היה קורה אם הייתי הנשיא. דיברתי עם פוטין אתמול שהציע לתווך. אמרתי לפוטין קודם תטפל במלחמה בין רוסיה לאוקראינה".
