ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) ביקרה היום (רביעי) בחריפות את היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, בעקבות כוונתה להחזיר את משפט נתניהו לדיונים כבר בשבוע הבא: "אנחנו במלחמה היסטורית – והוא צריך לדבר עכשיו על באגס באני?".
"אני התגעגעתי למיארה. באמת, ליבי איתה", אמרה חברת הכנסת והוסיפה: "תנחומיי לך, גברת יועמ״שית, שבוע לא היית בכותרות. ראש הממשלה שאת רודפת, ממשלת הימין שאת מחדלת, קבוצת הימין שאת בזה לה – מסתבר שהיא עושה דברים הירואיים לביטחון המדינה. זה מאוד חורה לה. היא חייבת כותרת".

לדבריה, בזמן שנתניהו מוביל תקיפה היסטורית נגד איראן, ההתעקשות להשיב את הדיונים המשפטיים משדרת ניתוק: "הכותרת הבזויה הזו, שבה היא רוצה להחזיר את הדיונים… לא כל החוכמה אצלך. יש לך סמכות לעכב הליכים".
גוטליב הבהירה: "יש הוראת חוק. סליחה על השעמום – סעיף 231 לחסד"פ. היא לא מצויה בדין הפלילי, אז אני אעזור לה: שם כתוב שאת מוזמנת להגיש בקשה לעיכוב הליכים. והשופטים חותמת גומי של בקשה כזו, לשם זה נוצר. אין הצדקה יותר מצוק איתים. מלחמה היסטורית".

בהמשך הוסיפה: "ראש הממשלה לקח סיכונים אדירים כדי להוביל את התקיפה הזאת, ועכשיו הוא צריך לדבר על בקסבני? תגישי. ואם לא תגישי – לפחות תבקשי דחייה. מי שחפץ בחיי המדינה – מסכים לדחיית הדיונים ההזויים האלה".
כשנשאלה אם היא מאמינה שהיועמ"שית תפעל, ענתה:
"היא לא תעשה כלום. היא תעשה פן, אולי. גם על זה יש לי ביקורת – אבל נשים את זה בצד". לדבריה, העובדה שהנושא הודלף מלמדת על אובדן סדרי עדיפויות: "אין לי אלא ללעוג לעובדה שמישהו מדליף שהיא שוקלת את זה אפילו לשנייה. בזמן ניהול מלחמה, ניתור סיכונים – נתניהו צריך לעמוד בבית משפט ולדבר על בובה שקיבל לפני 30 שנה".
גוטליב הדגישה: "במדינה שלנו יש קבוצה רדיקלית שרוצה למות עם פלישתים. כמו פרופסור איראן מהאוניברסיטה העברית, שאמר שהדבר שהכי הדאיג אותם באוקטובר – זה שדיברו על אחדות ולכידות".
