ישראל יצאה למסע לגריעת יכולות השיגור מהאיראניים, דבר שהם ביססו לפני שנים, והיווה גם הוא איום קיומי על מדינת ישראל, אולי אפילו לא פחות מהגרעין. אנחנו עושים את זה בצורה טובה, במאמץ מדויק וממוקד ב-48 שעות יש הישגים.
יחד עם זאת, הם עדיין יצליחו לשגר לעברנו מספר דו-ספרתי של טילים בליסטיים. כוחותינו כבר מצליחים להשיג גם חופש פעולה אווירי במקומות שלא היו לנו אותם עד לפני יומיים, בעיקר ממרכז איראן.

ייתכן מאוד שהם ייאלצו לבצע את השיגורים הבאים שלהם באזורים מזרחיים יותר במדינה, וזה כבר ישנה פחות או יותר את כללי המשחק, לפחות מבחינת מה שהם יהיו מסוגלים לשגר לעברנו.
היממה הקרובה הולכת להיות דרמטית במיוחד. בלי ספוילרים לאויב. ראינו מה אנחנו מסוגלים לעשות, גם בלבנון בעזה ובסוריה. אנחנו נביא את היכולות הללו, ואולי אפילו מעבר גם לאיראן. ישנן שתי מטרות: אחת, אין גרעין לאיראן. שתיים, אין להם יכולת טילים בליסטיים.

יחד עם זאת, יש עוד דברים שעוד דיברנו עליהם, אם זה היכולות של חיל הים שעדיין קימות באיראן, בהם: שמונה צוללו ומספר רב של ספינות טילים. אנחנו נפגע בעזרת השם בהכל. איראן לא תהיה מה שהייתה עד לפני שבוע.
בעניין אחר, אני משתדל לדבר עם בכירי המערכת כמעט מדי יום, כדי באמת להביא תמונת מצב כמה שיותר נכונה, שקופה וברורה לציבור. זאת בשל ההבנה שאנו עומדים בפני ימים היסטוריים.

בכיר מקצועי בטחוני בדרג הגבוה ביותר טוען כי "המקום הכי חלש שלנו זאת התקשורת הישראלית". כשיש בכי ונהי שם, האיראנים מקבלים עידוד, אנחנו לא מספיק טובים בהסברה.
יש לישראל את המודיעין הטוב ביותר. אולם האויב – יכול פשוט לפתוח את ערוצי הטלוויזיה ואת אתרי האינטרנט הישראלים, וכך הוא לומד הרבה מאוד. התפקיד שלנו כתקשורת, הוא לא לחזק את הרוח של האויב, אלה את זו של עם ישראל.
