איראנים רבים לעגו ברשתות החברתיות לנאום של המנהיג העליון, עלי חמינאי, שצולם והוקלט מהבונקר במהלכו השתלח במדינה הזעירה שמצליחה להערים עליו: "ברגע שארה"ב תצטרף, זהו סימן לחוסר האונים של ישראל", אחד הגולשים השיב לו: "הסתתרת במשך שישה ימים בגלל חולשתה של ישראל?".
בתגובות לסרטון של הנאום שלו ברשת X, ביקרו האיראנים בחריפות: "הג'וק יותר אמיץ ממך, לפחות כשהאור דולק הוא לא בורח לתוך החור", גולש אחר עקץ: "גחמותיו ואשליותיו של זקן טיפש הפכו את איראן המשגשגת שלנו לחורבה. אפילו בסוף מלחמת העולם השנייה, לא היינו כה מושפלים".
علی خامنهای، چهارشنبه ۲۸ خرداد در پیامی ویدیویی گفت: «اسرائیل باید مجازات شود و درحال مجازات شدن است. مجازاتی که ملت ایران و نیروهای مسلح برای این دشمن خبیث انجام دادند و در حال انجام آن هستند و برای آینده نیز برنامه دارند، مجازات سختی است و او را دچار ضعف کرده است.»
او افزود:… pic.twitter.com/RIz5nO4ZtM— ايران اينترنشنال (@IranIntl) June 18, 2025
"שמך יירשם כפושע הגדול ביותר בעולם, ממזר" כתב אחד הגולשים. איראני נוסף אף הזכיר את בנו של השאה האחרון, רזא פהלווי, שקרא למרד נגד השלטון: "אחרי הנאום הבנתי את הכוח חסר התקדים של פהלווי. מר חמינאי פחד מיריבו הגדול ביותר בנאומו. זה היה ברור מאוד בקולו".
משתמש איראני בעל אלפי עוקבים טען כי "נאומו של חמינאי הראה שהוא אינו חושש מטראמפ ומצבא ארה"ב כפי שהוא חושש משובו של פהלווי", וזכה לתמיכה נלהבת: "זה הסיוט הכי גדול שלו".
سخنرانی خامنهای نشان داد
اونقدری که از بازگشت پهلوی میترسه
از ترامپ و ارتش آمریکا نمیترسه‼️
. pic.twitter.com/23Kww8Z7cr— Kaya (@Hqkaya) June 4, 2025
כאמור, מוקדם יותר היום, פאהלאווי, ניצל את המומנט ההיסטורי של התקיפות הישראליות באיראן וקרא בחשבון ה-X שלו לאזרחי הרפובליקה האסלאמית לצאת למרד נגד השלטון: "כל שנדרש כעת הוא מרד עממי ארצי כדי להפסיק את הסיוט הזה אחת ולתמיד".
