accessibility-icon
share-icon
שר החוץ גדעון סער | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
שר החוץ גדעון סער | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר החוץ: "איראן הייתה במרחק של כחצי שנה מהשגת פצצת אטום"

רבקה שורק

רבקה שורק

כב סיון ה'תשפה (18.06.25)

1

like

0

dislike

שר החוץ גדעון סער תיאר בראיון לרשת "פוקס" כי איראן הייתה קרובה מאוד להשגת נשק גרעיני: "ההערכה שלנו היא שהאיראנים היו במרחק של כחצי שנה, ואולי אף פחות - מהשגת פצצת אטום" • לדבריו, לא ניתן היה להמתין עוד - היה הכרחי לטפל בנושא באופן מיידי"


שר החוץ גדעון סער תיאר היום (רביעי) בראיון לרשת "פוקס" כי איראן הייתה כפסע מהשגת הפצצה: "ההערכה שלנו היא שהאיראנים היו במרחק של חצי שנה מהשגת פצצת אטום, אולי אפילו פחות מכך, ושיש להם מספיק חומרי גלם ל-9 פצצות אטום".

סער הוסיף כי "הגענו קרוב מאוד. אז פשוט אי אפשר היה לדחות את זה יותר, הנושא הזה היה חייב להיפתר עכשיו, והתייחס להצהרת נשיא ארצות הברית בנושא: "אני חושב שגם טראמפ הבהיר שעכשיו זה הזמן לפתור את הנושא הזה, אחת ולתמיד".

בריאיון שהעניק מוקדם יותר השבוע ל-CNN מסר סער כי למדנו מההיסטוריה שלנו שכאשר מישהו אומר שהוא רוצה לחסל את העם היהודי, יש לסמוך עליו ולנקוט בכל הצעדים הדרושים כדי למנוע ממנו להגשים את מטרתו"

עקבו אחרינו גם ב-Google News