שר החוץ גדעון סער תיאר היום (רביעי) בראיון לרשת "פוקס" כי איראן הייתה כפסע מהשגת הפצצה: "ההערכה שלנו היא שהאיראנים היו במרחק של חצי שנה מהשגת פצצת אטום, אולי אפילו פחות מכך, ושיש להם מספיק חומרי גלם ל-9 פצצות אטום".
סער הוסיף כי "הגענו קרוב מאוד. אז פשוט אי אפשר היה לדחות את זה יותר, הנושא הזה היה חייב להיפתר עכשיו, והתייחס להצהרת נשיא ארצות הברית בנושא: "אני חושב שגם טראמפ הבהיר שעכשיו זה הזמן לפתור את הנושא הזה, אחת ולתמיד".
I told @larry_kudlow on @foxbusiness that now is the time to solve the Iranian nuclear issue once and for all! pic.twitter.com/1TVsCcJV7P
— Gideon Sa'ar | גדעון סער (@gidonsaar) June 18, 2025
בריאיון שהעניק מוקדם יותר השבוע ל-CNN מסר סער כי למדנו מההיסטוריה שלנו שכאשר מישהו אומר שהוא רוצה לחסל את העם היהודי, יש לסמוך עליו ולנקוט בכל הצעדים הדרושים כדי למנוע ממנו להגשים את מטרתו"
